Viestiketju: Rangen kampiakseli
Näytä yksittäinen viesti
  #3  
Vanha 22.02.2007, 18:34
-P-:n Avatar
-P- -P- ei ole kirjautuneena
Veteraani
 
Rekisteröitynyt: 28.11.05
Sijainti: Hyrynsalmi, .
Viestit: 1.007
Perusasetus

Tuli vaan mieleen, kun tuo cross-plane vaatii kai rapsakamman tasapainoakselin, kun siinä on päittäisvärähtelyjä flat-planea enemmän. Ja samaten sen huippukierrosominaisuudet kai on huonommat???

Eikös kaikki jenkkikoneet oo tuota cross-plane-tyyppiä?
Käyntiäänet on aika erilaisia...

-P-


Lainaus:
quote:

Eikös tuo Roverin kasin kampura ole tyypillinen 90 asteen kampura - eli cross-plane malli? Sytytysjärjestys ei mene säännöllisesti vastakkaisille pytyille. Äänikin on periaatteessa "normaali" kasin ääni, eikä kaksi nelikkoa vierekkäin.

Roverin TVR johdannaisessa lienee käytetty sitten tuota 180 asteen kampiakselia.
OFFROAD Kainuu

¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
"Hullut eivät epäile mielenterveyttään"
-Minä-

Pienet koirat räksyttävät, isojen ei tarvitse.
-Minä-
¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
Vastaa lainaten