Tuli vaan mieleen, kun tuo cross-plane vaatii kai rapsakamman tasapainoakselin, kun siinä on päittäisvärähtelyjä flat-planea enemmän. Ja samaten sen huippukierrosominaisuudet kai on huonommat???
Eikös kaikki jenkkikoneet oo tuota cross-plane-tyyppiä?
Käyntiäänet on aika erilaisia...
-P-
Lainaus:
quote:
Eikös tuo Roverin kasin kampura ole tyypillinen 90 asteen kampura - eli cross-plane malli? Sytytysjärjestys ei mene säännöllisesti vastakkaisille pytyille. Äänikin on periaatteessa "normaali" kasin ääni, eikä kaksi nelikkoa vierekkäin.
Roverin TVR johdannaisessa lienee käytetty sitten tuota 180 asteen kampiakselia.
|
OFFROAD Kainuu
¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
"Hullut eivät epäile mielenterveyttään"
-Minä-
Pienet koirat räksyttävät, isojen ei tarvitse.
-Minä-
¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤