No mä oon (ehkä) oppinut jo että
- ei kannata Hiltillä vetää betoniseinään kaapelille menoaukkoa ilman suojalaseja -> silmät muurautu umpeen ja äiti ei tunnistanu tytärtään muutamaan päivään mutta kaapelit tuli vedettyä
- kannattaa tarkistaa sirkkelin terän kiinnitys, kun alkaa kuulua epämääräistä kolinaa eikä aatella että no mä äkkiä nämä muutaman rungon vielä katkon -> terä lensi kohtuullisella vauhdilla takavasemmalle ja koivun kylkeen jämähti, haalarista repes pala hihasta mukaan
- ei kannata mennä ottamaan kiinni karannutta outoa ajokoiraa -> roikkui ranteessa hetken, lääkäri laski 9 syvää ja muutaman pienemmän puremahaavan, kaksi sormea jatkuvasti turtana edelleen
- kannattaa tarkistaa tikkaitten kiinnitys kun kiipeää 20 m korkean savupiipun päähän -> ei ne ihan kokonaan irronneet
- ei kannata antaa pudottaa kaksisataa kiloa painavaa laitekaappia jalkapöydälle -> viikko sauvakävelyä
-kannattaa katsoa mihin astuu kun purkaa hirsimökkiä -> 5-metristä hirttä kun kannettiin kaksisteen olkapäillä niin rinteessä kaveri horjahti, pakko valita kaatuako sen hirren alle ja lytätä pää vai antaako polven nuljahtaa -> leikkuupöydälle ,kaks kuukautta saikkua (kiva ku oli lämmin kesä...arvatkaa kumman vaihtoehdon valitsin)
- ei kannata ottaa rikkinäisellä hanskalla kiinni just ahjosta otetusta puukonterästä -> no ei paha ollenkaan loppujen lopuksi
- kannattaa laittaa hydraulitunkkia käyttäessä jokin varmistus -> kämmenselästä ja sormista lähti nahka kun vetaisin käpälät pois autonpohjan ja montun reunaraudan välistä
- ei kannata katkoa tylsällä moottorisahalla oksia yhden käden otteella -> rukkanen risaksi ja kämmenselkä auki
- kannattaa siivota lumet ja jäät pois auton katolta ennenkuin sinne kiipeää -> ei kiva maata kylmässä hangessa oottamassa että tunto palais jalkoihin
- akku räjähti Suikasta mutta eipä tullu hapot silmille!
Tuossa on vajaan vuoden saldo. Mitä nyt tässä äkkiä tuli mieleen
On tässä muutaman kerran tullut todettua kuinka hyödyllistä on asua terveyskeskuksen naapurina

)))
"....Jos viittisit olla koskematta mun puukkoon ja haulikkoon...pysyt pitempään terveenä..."
Edited by - Rainy on 25/01/2007 15:28:16