Näytä yksittäinen viesti
Vanha 22.01.2007, 10:32
kivinen:n Avatar
kivinen kivinen ei ole kirjautuneena
Sankari

Rekisteröitynyt: 13.01.03
Sijainti: Tuusula, Finland.
Perusasetus

Mäkin ajattelin ennen, että ruostuuhan ne muutkin kun tojota. Tähän päivään mennessä olen nänyt vain yhden hyvärunkoisen Hj:n, oli vm. -89. Siihen hitsasin vain 2-3 paikkaa. Korissa oli kyllä sanomista, tosin vain helmojen osalta, ei juuri muualta. Autolla loi ajettu n. 300 tkm.

Hyvärunkoista Lj:tä olen nähnyt myös yhden kappaleen. Puheiden mukaan runkoa ei ole ikinä (korjaus)hitsattu, ja jos onkin niin paikkoja ei silmällä erota. Kaikki muut rungot onkin ollu haperoa paskaa. Tuon hyvärunkosen Lj:n kori oli yllättävän hyvä sekin. Sillä autolla oli kuitenkin ajeltu n. 500 tkm.

Vm. -88 asti Hiluxin rungoista paras on ollut ton mun oman auton runko. Siihen joutui vaihtamaan vain "varapyörä"palkin. Lava ja korin irto-osat olikin sitten perinteisemmässä kunnossa. Muut Hiluxin rungot ja korit onkin ollut tosi huonoja ja siitä vielä vähän huonompia.

No mitä sitten? Ei muuta, mutta nyt ostin -91 Vitaran, ajettu n. 200 tkm ja yhtään ruostereikää ei ole missään. Molemmat helmat on ajettu hajalle, mutta niissäkään ei ole ruostetta. Ei tässä muuta, mutta käy aika pitkäksi kun ei tarvii käyttistä tinata kuntoon.

www.alanmiehet.com #1
Vastaa lainaten