Näytä yksittäinen viesti
  #5  
Vanha 17.01.2007, 07:11
JERKKU:n Avatar
JERKKU JERKKU ei ole kirjautuneena
Konkari+++
 
Rekisteröitynyt: 28.01.04
Sijainti: VANTAA
Viestit: 972
Perusasetus

Jos ei aja paljoa maantiellä niin sit on ok. Esimerkiks Japella on Wranglerissa Detroitlocker edessä, minkä toiminta vastaa LockRightiä ja pudenvälissä se pelaa hyvin. Mutta talvisella maantiellä voi aiheuttaa vaikeuksia.
Mulle on tulossa mun Wagoneeri projektiin eteen LockRihti ja "maailman" kokemusten mukaan se antaa normaaliolosuhteissa mutkan aiheuttaman pyörien nopeuseron anteeksi ennenkuin se lataa kiinni. Se perustuu keskitapin yli pyrkiviin lukkolevyihin jotka eripuolien nopeuseronsyntyessä pyrkivät nousemaan keskitapin yli ja tällöin ne painuvat vetareissa kiinni oleviin lukkolevyihin.



Wagoneer
AMC 360 + TH400 + QT
36" TSL

Jeep GrandCherokee
2.5 TD by VM

Jeep Comanche
2.1 TD by Reno

www.jmhalme.com/off-road
www.ruosteenesto.eu
Vastaa lainaten