Näytä yksittäinen viesti
  #12  
Vanha 04.12.2006, 13:36
Jeep-Antti:n Avatar
Jeep-Antti Jeep-Antti ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen++
 
Rekisteröitynyt: 04.09.06
Sijainti: Anjala, .
Viestit: 311
Perusasetus

Jepulis.. Pääakseli on vaihdettava nelivetolodjun akseliksi, uusikaan ei ihan mahdottomia maksa. Lukkoturbiinilla varustetuissa takavetoaskeissa on molemmat jaot B.O.P ja Chevy, toisaalta hyvä juttu. Ei käsittääkseni sen heikompi, kun käyttää normaalia turbiinia tai tietysti vahvempaa esim: TCI, B&M, Hurst tms..
Teetin Loimaalaisella automaattipreppaajalla itselle CJ-5:een just tuommoisen. Modifoi vielä offikäyttöä ajatellen.. ja on toiminut Buickin moottorin jatkeena Hurstin turbiinilla ainakin toistaiseksi hyvin.
Korvasin jakiksen kumityynyn Energy Suspensionin uretaanisella, jota myös suosittelen ..eikä maksa maltaita.

Vastaa lainaten