Näytä yksittäinen viesti
  #14  
Vanha 01.11.2006, 23:00
swamber:n Avatar
swamber swamber ei ole kirjautuneena
Konkari+
 
Rekisteröitynyt: 05.09.03
Sijainti: Vihanti, Finland.
Viestit: 680
Perusasetus

Pittää sen verran kommentoia ku mulla on ollu noita vnt turboja 4kpl patikasa paikollaan 2052v:stä tuohon 2556v garrettiin asti. Ahtopaineita tosiaan oli tuolla 2556.lla n,2000rpm tasakaasulla paikallan joku 0,7bar ja vähäki kaasua lipsautti niin meni siihen mihin oli rajotettu. Vnt ahtimisa taitaa vaan olla heikohko laakerointi ja kompurapuolen alumiini laippa on tosi ohutta värkkiä. Vnt on kohtuu kallis korjata ja matkahuolto vielä särki kaks semmosta multa matkalla professional motoriin ja korvaus oli mitätön niin siirryin tavallisseen turbokantaan.
Siitä huolimatta vnt on varmasti paras käytökseltään offroad hommiin, lähtee liikkeelle eikä meinaa ja varmasti pallaan vielä takasi vnt turboon.
http://static.petrisimolin.com/galle...mber-gt25v.jpg

Kyllä lähtee?
Vastaa lainaten