Näytä yksittäinen viesti
  #13  
Vanha 18.10.2006, 08:29
-MaTTi-:n Avatar
-MaTTi- -MaTTi- ei ole kirjautuneena
Guru
 
Rekisteröitynyt: 27.07.04
Sijainti: Jokela, Finland.
Viestit: 11.077
Perusasetus

Virinokalla HC on helposti yli, tai sitten tyhjäkäyntikierrokset on yli (>1000 r/min). Sytkäpuolelle tai venttiilin vuotoihin viittaa tosiaan tuo korkea HC yleensä, tai sitten ajoitus voi olla metsässä (esim. alipainesäädin rikki).

Väljyydestä mittaus ei juurikaan kerro, öljyä selvästi polttava auto voi saada ihan kelpo tuloksen päästömittauksessa vaikka kone olisi horokin. Vähäpäästöisen testin läpäistääkseen ei kyllä paljon kärsi sinistä huntua putkesta tulla. Jatkuva näkyvä savutus on hylkyperuste sekin.

Katsastuksessa ei välttämättä odotella mitään haamulukemia, monelle riittää kun pysytään rajan alla ja merkataan arvot korttiin vaikka paremmatkin olisi saavutettavissa.

_______________________________________________
Toyota 4Runner 3.0TD, SDORI spacerit, BFG AT 33x10.50R15
Vastaa lainaten