Hyvä että ootte mun mustia kuvia rukannu, sorry kun en tajunnut itse tehdä.
Se Emit löytyy kuvasta jossa on se kaatunut kuusen latva josta on kaarna aikalailla lähtenyt,
se sojottaa aikalailla suoraan emittiin. En enään nostanut kuvaa topicciin, mutta profiilissa
on 99-emit kuva jossa nuoli. Jos se kiinnostaa.
En malta olla hiljaa tästä yleisestä keskustelusa, jos meette ja luette Warn 2005 ja tais
olla sama stoori Warn 2004; eli "samat" ongelmat on ollut aiemmin ja voisin konupullon
lyödä vetoa että sama toistuu 2007. Ellei organisaatiossa tapahdu jotain muutoksia.
Osallistuin ihan uteliaisuuttani Warniin ja vaimo lähti mukaan kun on yksin tylsä ajaa,
tai ei uskaltanut päästää yksin matkaan ilman valvontaa....
Aiemmin olin mukana kun ajettiin yli 10v ihan tosissaan kilpaa eri lajissa (olin ruuvaamassa),
siis on jonkinmoinen käsitys miten kilpailuja on järjestetty. Osa teistä oli taatusti paikalla
ihan oikeesti kilpailemassa ja satsasitte tähänkin kilpailuun melkoisesti; on yötämyöden autoa
laitettu, voi olla että on muista hankinnoista tingitty että on saatu ostettua renkaita tai muita osia.
Ja sitten ei saada edes tuloksia ja nyt on jo Torstai. Ei voi kun sanoa WTF!
Koska olen ihan uusi tulokas tänne offi puolelle, en osaa verrata muihin kilpailuihin, ihmettenkin onks
tämä normaalikäytäntö offi kilpailuissa?
Lainaus:
|
quote:Mitä jos joka kilpailussa olisi mukana viisas mies, Ylituomari/valvoja, tarkkailemassa ja ohjeistamassa kilpailun järjestäjiä ja pitämässä huolen siitä, että kilpailut järjestetään mahdollisimman yhdenmukaisesti. Samaan tapaan kuin esim. AKK:n ja SML:n alaisissa (kirosanoja) kisoissa. Tietysti korvausta pitäisi tälle viisaalle miehelle maksaa.
|
Toi ulkopuolinen valvoja on varmaan hyvä idea, mutta se lähtee jo siitä että on sovittava
ENNEN kilpailua miten se viedään läpi, siis laaditaan "käyttö ohjeet". Paikalla oleva valvoja
sit varmistaa että näin tapahtuu. Ei se valvoja voi mitään jos ei ole mitään systeemejä etukäteen
mietitty, esim. miten tuloslaskenta hoidetaan. Ei se nyt tällai voi olla tämänkokoisessa kisassa:
Lainaus:
|
quote:Sitten ne tulokset. Eikö se emitti tosiaan pysty antamaan tulostetta sijoituksista ja pisteistä???????? Kaikkia lämmittää tosi paljon valistus siitä ettei tartte tulla kyselemään tuloksia. Pannaan ne sitten nettiin kun ehditään. Outoa.
|
Mainiota meininkiä.
Juha
Mut olihan siellä tottakai hyviäkin juttuja:
- Maastot oli hienot, oli kaikenlaista vaikeusastetta
- Nastaa porukkaa
- Hyvä ruoka
- Lämmin keli, satoikin sillai sopivasti
- Eikä hyttysiä
Edited by - Td5 on 12/10/2006 16:30:58