Itte en kyllä mitään th-350 laittais tuon koneen perään. Tuo aski syö kaiken voiman koneesta ja pelkästään stallspeedin määrittely tuolle koneelle tuo varmasti päänvaivaa. Kukas se omisti sen turbo Hj:n samaisella askilla, ei vissiin siinäkään kulkupuolella juhlittu? Aiemmat vedessä ajelutkin pitäisi vaihdon jälkeen unohtaa.
Jos pitäisi saada mahdollisimman vahva laatikko, sovittaisin Hj:n manuaalin tuohon. Kytkinakselilla on sama booritus kun Chevyissä, joten kytkimiä ja asetelmia löytyisi varmasti. Hankintahinta olisi halpa ja vesileikit saisi jatkua. Miinuksena: taka-akselin joutuisit vaihtamaan, mutta mikähän kohta ratkeaa sitten kun aski kestää????, Hj:hin on saatavilla 4,88 välitys, joka sulla on varmaa nytkin käytössä, vauhtipyörän joutuisit soveltamaan, mutta niin joutuisit vetolevynkin, kytkinkopan joutuisit soveltamaan, mutta sama juttu th-350:sessä.
www.alanmiehet.com #1