Lainaus:
quote:
autoa suunnistus-cupin protoluokkaan (punakilvet ja porttaalit ja max. 41" rengas), jos tavoitteena olis
mahdollisimman kestävä, luotettava, kevyt ja suorituskykyinen auto, jonka kustannukset ja työmäärä (sekä
rakentamisen että huollon/ylläpidon suhteen) olisivat kuitenkin jotakuinkin järkeviä?
|
Suzukin runko on hyvä lähtökohta = kevyt (n.40kg)
mutta kori vois olla Jeepistä, se on pieni ja kevyt (leveys vain 150cm)
Mjoottori/lootat vois olla 90-luvun W463 G-mersulaista, esim. 290 tai 300td/autom+jakoloota.
Ja jos akselihommassa ajattelee järjellä, niin Mogin akselit ei ole suunnistusautoon "liian" helpot asentaa, eikä ne ole edes kevyet. Volvolaiset vois olla järkevämmät, niihin vain levyjarrut.