Näytä yksittäinen viesti
  #2  
Vanha 09.08.2006, 05:36
HeikkiH:n Avatar
HeikkiH HeikkiH ei ole kirjautuneena
Sankari
 
Rekisteröitynyt: 14.01.03
Sijainti: Lappeenranta
Viestit: 3.613
Perusasetus

Alkuun etukulma ylös, rengas ja jarrusatula irti. Seuraavaksi napalukko irti (6x kuusiokolo ruuvi), lukkorengas minkä takana on iso jousi... nyt pätkii, mut jousen takana tais olla vielä yks palikka, se pois. Seuraavaksi pyöränlaakerin mutteri pois, D44:ssa tarvitaan erikoishylsy, en varmasti sano että olisi sama 10 pulttisessa. Kun mutteri on pois, vedetään jarrusatula/pyörännapa pois. Taas pätkii, ei ajatus kulje näin aamusta, mutta seuraavaksi spindle eli putki minkä päällä laakerit ovat, irti. Kiinni viidellä tai kuudella ruuvilla. Sitten vain vetää vetarin ulos, ja vaihtaa ristikot. Se ei siis ole murros, vaan ristinivel.


Heikki H.

FJDC
Montenegros #21
==================================================
Chevrolet K5 Blazer 307+TH350+NP205+D44+14FF
Vastaa lainaten