Eikös noi painee ole silloin kohdallaan, kun kun rengas pysyy vanteella ja sillä voi ajaa muutenkin kun suoraan. jos jollain sattuu olemaan lukkovanteita niin se olis heidän oma asia. toi muutama milli lisää halkaisiassa jos painetta nostetaan ei varmaankaan paranna oleellisesti auton etenemis kykyä kun taas rengas kovenee niin pito vähenee (eikös se niin ole). mielestäni paineet saa olla vapaat, kunhan rengas menee tuon tulkin läpi. Katsastuksessa saattaa katsastus mies sitten sanoa että ajappa tuossa muutama kasi neliveto päällä, niin nähdään noi renkaiden pysyvyys vanteella. Mikäs tossa on niin vaikeeta??? Onkos niitä sellaisia renkaita sitten esim. että kun kyljessä lukee 35" ja laskee paineet lähes nollaan niin menee 838mm tulkista läpi?
Pyörivä rengas ei tukkeudu...
|