Näytä yksittäinen viesti
  #2  
Vanha 28.06.2006, 13:42
cb125twin cb125twin ei ole kirjautuneena
Aloittelija
 
Rekisteröitynyt: 06.03.06
Sijainti: wermund
Viestit: 27
Perusasetus

bongasin pirate4x4stä: "I thought the SD33 used an SAE #4 bell housing bolt pattern. It's different than the SAE #3 used by most chevy motors ie. 350, but an adapter can at least be made as it is a standard bell housing pattern.

The SD-33's in the Scout were mostly mated to T-19's via an SAE #4 flywheel housing. The few Scouts and the CJ10a (Airforce Tug) that were mated to auto's were done via BB Mopar 727's were done via a special adapter SD33 to BB Mopar."

eli löytyykö #4 kaavelia ja sopisko suoraan LD28 perään. Voisi päätellä että sopii kun joku oli pultannu ko. koneen suoraan 727 eteen

näytti sae 4# hakusanalla tulevan valmistajia kaavelille jossa perässä 6-pulttikehä

Vastaa lainaten