Niin tottahan se on että nälkä kasvaa yleensä syödessä, mutta olen aidosti suunnittelemassa autoa jolla pääsee normi-maasturia hieman paremmin liikkumaan, mutta vaikka auto ei olekkaan käyttöauto, tulisi joskus pitkien lapinreissujen siirtymien takia esimerkiksi renkaiden olla "juuri ja juuri siedettävät" myös maantiellä. Samoin auto on tarkoitus pitää katulaillisena.
Lueskelin noita juttuja mitä löysin haulla, mutta jäi vähän epäselväksi mitä tuo rangen orkkis voimansiirto sitten käytännössä kestää? Jos sinne nakataan metsäajoa varten vaikkapa 31-33" nakit, onko se kerrasta vainaa? Vai osaisiko joku määritellä "kipurajan" tuolle voimansiirrolle?
Ja mikä on siis se varsinainen heikoin lenkki, vetaritko?
Note! This message was posted anonymously!
|