Mikä tuosta täyskevennetystä taka-akselista tekee niin ehdottoman hyvän verrattuna puolikevennettyyn? Itse oon ymmärtäny että esim. täyskevennetyn vetarin "ulkokiinnitys" on altis hajoamaan helposti kun taas puolikevennetty ei kovinkaan helposti petä kovassakaan käytössä. Voihan olla että vetari katkeaa, jolloin kyyti on kyllä kurjaa, mutta useastiko näitäkään on sattunut tojon vetarivahvuuksilla? Itse en tiedä kumpaakaan akselimallia erityisesti nostaa toistaan paremmaksi ja siksi kiinnostaa tietää mikä tuossa on takana..
Lainaus:
quote:
Kaikkiist helpoin ja järkevin temppu on siis vaihtaa HJ-6x akselit alle. Tulee se 30mm per puoli leveyttä lisää mutta sehän on vaan plussaa samoin kuin täyskelluva taka-akseli isoilla jarruilla (jos ei jo ollut). 60/61 akseleleita on suomi pullollaan mutta noi 42/75 on vähän harvemmassa.
|