Näytä yksittäinen viesti
  #2  
Vanha 03.05.2006, 20:57
Ahosensetä:n Avatar
Ahosensetä Ahosensetä ei ole kirjautuneena
Sankari
 
Rekisteröitynyt: 01.10.04
Sijainti: Marttila, Finland.
Viestit: 4.066
Perusasetus

3.5 (3528 cm3) oli alkuperäisen Roverin V8-koneen iskutilavuus. Siitä tehtiin ensimmäinen ruiskukone 80-luvun puolivälissä ja sitä ryhdyttiin kutsumaan 3.5 EFI:ksi erotukseksi kaasarikoneesta.

Tässä on Lucaksen tekemä Boschin lisenssiruisku läppätyyppisellä ilmamäärämittarilla. Teho noin 164 hp vähän versiosta riippuen.

Koneen iskutilavuutta suurennettiin 3.9 litraan (3950 cm3) -90 vuosimalliin (tuli myyyntiin -89 lopussa) ja samalla ruiskusysteemi muuttui uudemmaksi, jossa kuumalankailmamäärämittari. Teho 184 hp (ilman kattia).

3.9 V8 on hyvä kone ja ruiskusysteemi on luotettava.

Jotain tietoa eri koneista ja niiden tunnistamisesta: http://www.offroadpaja.fi/VIN/LR_VIN_V8.htm



T, Antti
antti@offroadpaja.fi
http://www.offroadpaja.fi/
Vastaa lainaten