Mietin tuota turvakaarien kiinnitystä, kun foff-säännöissä sanotaan että;
TURVAKEHIKKO
Kaikissa autoissa tulee olla kuusipiste turvakehikko, joka on kiinnitetty suoraan runkoon tai alustaan kaikista kuudesta pisteestä.
Pitääkö sen olla kiinteästi rungossa, vai riittääkö että lattia on vahvistettu korin kiinnityspisteiden kohdalta ja kaaret rakennetaan niin että ovat mahdollisimman lähellä näitä kiinnityspisteitä?
Jos täytyy olla kiinteästi rungossa, voiko lattian ja rungon välissä käyttää tukia jotka pultataan kaaren jalustan ja rungon väliin? Nämä voisi sitten ottaa pois kun ajaa esim safareilla, sallien rungon kiertymisen ja täten paremman jouston.
Heikki H.
FJDC
Montenegros #21
==================================================
Chevrolet K5 Blazer 307+TH350+NP205+D44+14FF
Edited by - 4x4_76 on 13/04/2006 11:33:52