Kuten sanottu, äärettömän helppoo saada kartaanit käymään. Itte asiassa toi temppu onnistuu ainakin periaatteessa myös Roverin omilla kardaaneilla. Rangen kardaanista pois ristikolta se vimonen pätkä, jossa on se laippa mikä tulee yokeen kiinni. Ohuemmilla lukkorenkailla Rangen kardaaniin saa sovitettua Jeepin kardaanin ristikon. Ja tää ristikko sitten kiinni Jeepin perään. Saattaa tosin jäädä vähä lyhkäseks. Toisaalta Jeepin perässä yoke tulee pitemälle joka kompensoi tuota kardaanin lyhenemää. Ite tein Rover -> Jeep kardaanit, jotka on/oli inansa liian pitkät.
Mun tiedon mukaan valpin välitykset käy danaan. Onhan sekin d44:nen. Tosin siinä oli muistaakseni 19 rihlaset vetarit. Niin ja kardaanin yoke on erilainen kuin Jeepeissä.
Puslissa pehmeä, halpa ja jousto viittaa Rangen alkuperäsiin. Ite vaihdoin kaikki alustan puslat PolyBushin sinisiin. Niihin sopii kohdat pehmeä ja jousto. Hyvät ne kyllä on.
Ite ostin d44:seen varaosia Jamantilta ja ShoutWestistä.
|