Viestiketju: Uaziin efi
Näytä yksittäinen viesti
  #1  
Vanha 11.03.2006, 19:32
uaz:n Avatar
uaz uaz ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen
 
Rekisteröitynyt: 18.08.03
Sijainti: Helsinki, Finland.
Viestit: 170
Perusasetus

Kyllä squirtti UAZiin kannattaa laittaa.. Mulla tuli alavääntöä lisää ja koneen toiminta muuttui ihan täysin. Kierrosherkyyttä tuli lisää ja sitkeyttä mahtavasti.

Tosin mulla oli konetta muutettu muutenkin. Töitä tuossa kyllä saa tehdä mutta kyllä se kannattaa.

Mulla on alkamassa C303:een Ford Edis-6 sytkä ja MegaSquirt.. En taida tällä kertaa tehdä imu- ja pakosarjaa itse vaan tyydyn "tyhjentämään" strömppäset ja teen vain 2- piste ruiskun.

Mulla olisi marinekoneen imusarja B30:een mutta en taida sitä laittaa kun haluan myös saada tehostimen pumpun mahtumaan. No nyt tämä lähtee off topickiksi...

Mulla oli UAZissa turvatankki takana ja 8mm paine ja paluuputket ja toimivat hyvin.

Jos tekee homman alkuperäisiä tankkeja käyttäen varmaan kannattaa käyttää siirtopummpua ja välisäiliötä ettei painepumppu joudu toimimaan kuivana hetkeäkään. (sellaset on tulossa c303:een)

Minkä kokoiset suuttimet noissa sun läppärungoissa on?

Mulla oli opelin 2 litrasen suuttimet jotka tuottaa 170cc/min ja ne toimi lievästi viritetyn UAZin koneen kanssa hyvin. Tuotto riitti ja tyhjäkäynnilläkin suuttimien aukioloajat olivat ihan riittävät (n.4ms).

Enhän mä tästä mitään tiedä mutta onhan jo yksi auto tullut squutattua ja seuraavaa ollaan jo tekemässä.

------------------------
Nelikot:
Volvo C 303
Kubota B7100

Vastaa lainaten