Näytä yksittäinen viesti
  #30  
Vanha 07.02.2006, 17:21
Repro:n Avatar
Repro Repro ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 14.10.04
Sijainti: Lappeenranta, Finland.
Viestit: 9.050
Perusasetus

Joo,elikkäs pumpulta tulee kaasuläpälle kaks letkua, toinen kaasuläpän akselin kohdalle (haistelee alipainetta) ja toinen ilmanputsari koteloon (haistelee persettä vai jotain muuta painetta).

Näiden paine-eroista kait pumppu lykkii soppaa suuttimille,VAI?
Eli pitäs pystyä turbottamaan tollakin pumpulla?
Tai pystyyhän sen mut toimiiko se miten hyvin...

Ja TOINEN kysymys:
Mihin ootte turbon öljynpaluu putken laittanu??
Öljypohjan kupeeseen reikä vai riittääkö laturin/alipaine pumpun paluuletkun (se alempi letku?) kapasiteetti ettei käy ahdistamaan?
Turbon öljynkierron voi kait napata öljykellolta (koneen toiselta puolen) vai onko muita hyviä ideoita?

KOLMAS kysymys:
Paljonko SD33T:ssä on puristuksia ja paljonko taasen SD33:ssa?

Kaikki on mahdollista, paitsi pyörö-ovesta hiihtäminen.
WIRMA
Montenegros#10
Vastaa lainaten