Joo,elikkäs pumpulta tulee kaasuläpälle kaks letkua, toinen kaasuläpän akselin kohdalle (haistelee alipainetta) ja toinen ilmanputsari koteloon (haistelee persettä vai jotain muuta painetta).
Näiden paine-eroista kait pumppu lykkii soppaa suuttimille,VAI?
Eli pitäs pystyä turbottamaan tollakin pumpulla?
Tai pystyyhän sen mut toimiiko se miten hyvin...
Ja TOINEN kysymys:
Mihin ootte turbon öljynpaluu putken laittanu??
Öljypohjan kupeeseen reikä vai riittääkö laturin/alipaine pumpun paluuletkun (se alempi letku?) kapasiteetti ettei käy ahdistamaan?
Turbon öljynkierron voi kait napata öljykellolta (koneen toiselta puolen) vai onko muita hyviä ideoita?
KOLMAS kysymys:
Paljonko SD33T:ssä on puristuksia ja paljonko taasen SD33:ssa?
Kaikki on mahdollista, paitsi pyörö-ovesta hiihtäminen.
WIRMA
Montenegros#10