Ite nostin vanhuksesta 50mm nylontangolla. Ja pultit tein silloin kierretangosta, mitan otin vanhasta pultista + se 50mm. Katsastuksessa ei ottauduttu asiaan millään muotoa, mutta laittoi merkinnän kun sitä pyysin. Ropellin kehyksestä pyyhkäsin alareunasta pois siivun rälläkällä. Vaihdekepin aukoille ei tarvinnu tuon vertaisessa korotuksessa tehdä mitään, mutta nelikkovipua joutui säätämään sivusuunnassa kun alamäkiajossa lykki jakolaatikkoa vapaalle...en muista nyt enää että pitikö sitä kiertää lyhyemmäksi vai pidemmäksi, mutta kun kurkkaat sinne vivun alapäähän niin eiköhän se siitä valkene. Letkuille ei tarvihe tehä mitään, vähän venytät niitä jarruputkispiraalia siellä apparin puolella konehuoneessa.(varovasti siitä spiraalin kohdalta) Ohjausakseli liukuu itsekseen ulos tarvittavan määrän.
|