Viestiketju: Suzuki sj 410 rojekti
Näytä yksittäinen viesti
  #24  
Vanha 13.01.2006, 01:14
NKH:n Avatar
NKH NKH ei ole kirjautuneena
Veteraani+
 
Rekisteröitynyt: 07.12.04
Sijainti: Pälkäne, Finland.
Viestit: 1.685
Perusasetus

Mun tapa irrottaa lasi on vähän työläämpi kuin potkasu mutta aina irronnu ehjänä. Eli, jos lasissa on kiristyslista niin se tietty ekana irti, sen jälkeen auton sisäpuolelta jommankumman ylänurkan läheltä parilla ruuvarilla kääntää sen tiivisteen huulen pellinreunan ulkopuolelle, lukittee toisella ruuvarilla sen siihen ja toisella ruuvarilla työntää lisää tiivistettä ulos. Kun tiivisteen huuli on ulkopuolella jonkun 10cm niin se pysyy jo itekseen siellä (eli ei vänkää enää takasin) tämän jälkeen puljaa nurkan ja jatkaa siitä kumpaankin suuntaan tiivistettä ulos painaen. Kun kummatkin ylänurkat, yläreuna ja vähän sivuja on puljattu ulkopuolelle niin sen lasin saa nostaa tiivisteineen pois, ei tarvi vääntää yhtään.

______________________
VAZ 2121 Niva
SORONÓ Off-Road Team #1
Vastaa lainaten