Viestiketju: Pickuppi
Näytä yksittäinen viesti
  #2  
Vanha 28.12.2005, 09:25
petr:n Avatar
petr petr ei ole kirjautuneena
Veteraani+
 
Rekisteröitynyt: 31.01.04
Sijainti: Oulu, .
Viestit: 1.283
Perusasetus

Kaikki taitaa olla 2 paikkasia tosiaan. Eiköhän nuo japsimallit ole ihan luotettavia kautta linjan (aika yksinkertaisia työkaluja ne on). Noita Rangereita näkyy vähempi niin varmaan vähän vähempi kokemuksiakin. Maastoetenemisen kannalta: hiluxissa on siellä laatikon alla poikkipalkki, joka on melkoinen kantotutka pitkässä autossa. Hilussa ja KC:ssä (tässä ainakin) on molemmissa lehtijouset akselin yläpuolella, Rangerista en tiedä. Kaikissa on se IFS jousitus keulassa, mikä ei niin kehuttava ole maastossa. Tosin ainakin verrattuna Pajeron IFS keulaan niin Nissanissa on selvästi enemmän liikerataa. Hiluxiin saa varmaan parhaiten osia jos aikoo rakennella eteenpäin (lukkoja, puskureita, korotussarjoja jne). Tosin sen lievän korotuksen (esim. 2" korinkorotus ja 1" jousituskorotus) tekee edullisesti itse. Jos laitat jotain 32-33/12,5"" kumeja niin tehoja sais kyllä olla jo koneessa....muuten meno on aika rauhallista.


Todistetusti " epänormaali käyttäjä ja kohtuuton ylikuormittaja "
Vastaa lainaten