Ja lisää tositarinoita uazista ja vähän muistakin...
http://www.aamukampa.net/forum/viewt...ht=uaz&start=0
"Armeijalla oli venäläisiä maastoajoneuvoja niinkin paljon aikoinaan, koska:
(seuraa se perineuvostoliittolainen selitys)....
Koska auto on tykin varuste...
Ural tuli Sergein kanssa ja Kraz 57mm IT-tykin kanssa..
En vain tajua minkä mukana Pikku-Kaz tuli
Rynkyn?"
"Ensimmäinen toimenpide kun UAZ tuodaan Suomeen (mitä toivottavasti ei enää harrasteta) on reiän poraaminen öljypropulle. Veli-venäläisen alkuperäinen tarkoitus on ajaa autolla sen verran kun se kestää ja sitten se jätetään siihen mihin sattuu pysähtymään, ei siihen mitään öljyjä aleta vaihtamaan.
Omat kokemukset UAZista ovat jääneet, luojan kiitos, vain yhteen kertaan. Silloinkin sisällä oli semmonen bensan katku, että jos joku olisi tikun raapaissut niin varmaan oltaisiin lentoon lähdetty."
"Joo mutta jos maa on märkä tai muuten vaan likainen, on mielestäni ihan turha kastella housuja. En sano, etteikö armeijassa saisi tetsata, mutta kyllähän nuo hyökkäysharjoitukset yms olisivat olleet kivempi polvisuojien kanssa. Yritä nyt ryömiä käpyjen seassa tehokkaasti."
"Pitkä Lantikka vaati kääntymiseen tilaa tyyliin "missä on lähin lentokenttä"..
Pajero oli jatkuvasti paskana..
Transitilla ei päässyt mihinkään jos maa oli edes kuurassa."
Nivassa sama juttu kuin Pajerossa."