Series II/IIA/III ovat varsin samanlaisia. Perustekniikka on yksinkertaista, osat helposti saatavia ja halpoja. katso vaikka
http://www.offroadpaja.fi/LR_tunnistus.htm#Series
Kolmossarjassa on jo melkein luksusta: pehmustettu kojetaulu, mittaritaulu ratin takana ja STW-malleissa vuoraukset sisällä. 109"-malleissa myös vahvempi Salisbury-taka-akseli.
Tyyppivikoja näin pikaisesti:
* Rintapellin korroosio, lähinnä yläkulmat ja jalkatilat
* Takarungoin korroosio (etupää ruostuu harvoin, yleensä vuotava öljy suojaa ruosteelta :-)
* 2 ja varttilitran bensa- ja dieselkoneissa on sama lohko ja kampiakseli. Vanhemmissa (-80) vain kolme runkolaakeria. Kampura on dieseliin hieman heikko, tiedän pari, joista katkennut. Myös 2.6-litrainen kuutonen ja 3.5-litrainen V8 ollut valikoimassa, mutta näitä on tosi vähän.
T, Antti
antti@offroadpaja.fi
http://www.offroadpaja.fi/