Näytä yksittäinen viesti
  #4  
Vanha 20.11.2005, 11:03
Guest
 
Viestit: n/a
Perusasetus

Vääntösauvoija kiristämällä voi järkevästi korottaa n. 3-4cm. Sen enemmän jos nostaa niin alkaa ulosjousto loppumaan (ellei siis ole ihan lintaan kuoleutunut tilanne, mistä kiristämisen aloittaa). Etutukivarsien liikerajat on aina rajatut (tukivarret liikkuu rajoitinkumien välissä), sauvojen kiristyksellä valitaan vaan se "lähtöpiste" jousituksen liikkeelle jos/kun ripustuksen osat ovat siis vakioita. Rajoitinkumeja on saatavana myös matalmman mallisia....varsinkin ulosjouson rajoitinkumen lasku ei ole niin "hengenvaarallista".

Vääntösauvojen takapäässä on sellainen vipu + pitkäkierteinen pultti. Siitä kiristetään sauvoja jos kierrettä on jäljellä (ei ole kiristetty hengiltä). Jos ei kierrettä jäljellä niin sitten pitää käyttää irti boorista. Voipi kyllä olla jo aika kuolleet jouset siinä vaiheessa. Katso kuvitettu ohje kiristämiseen tästä linkistä:
http://www.nissanoffroad.net/how_to/...rsion_bars.asp


Note! This message was posted anonymously!
Vastaa lainaten