Jos se pallo on kovinkin väljä, luulis tulevan melko helposti hylätty. Tosiaan akseli hyvin tuettuna ensin boge alapäästään irti, sitten pallonivelen mutteri irti ja vääntää a-tuen irti akselista ja viimeisenä kaksi poikittaista pulttia a-tuesta irti niin pääsee pallon irroitusta suunnittelemaan..
Ahosensetä on tehnyt näppärän taulukon nesteistä:
http://www.offroadpaja.fi/Landrover/LR_nesteet.htm
LT95 siis 4v manuaali+jakoloota lukittavalla tasauspyörästöllä, yhtäpuuta.
LT77 ja R380 on 5v, mites nämä erottaa helpoiten toisistaan? Pakki oli eri kohdassa?
LT230 jakoloota jossa lukittava tasauspyörästö.
BW jakoloota ketjulla ja viskolla.
Menikö oikein?
-74 Range, 215cid V8
#4x4@ircnet