Näytä yksittäinen viesti
  #5  
Vanha 07.11.2005, 17:13
Guest
 
Viestit: n/a
Perusasetus

Venttilivarren tiivisteen vaihto onnistuu myös kansi paikallaan ollessa. suosittelen paineilmaa narun asemasta, sillä venttiilin varret voi vääntyä irtilyödessä(yleensä joutuu kolauttamaan esim 19mm hylsällä+vasaralla, ennen kuin 20vuotta yhteiseloa suostuu päättymään)
Niin, ensin pitää tietysti hankkia/tehdä hehkutulpan kierteisiin sopiva letkuliitin. ja mäntä pitää olla alakuolokohdassa, jos yrittää pistää paineilmaa 10bar niin kohta on alakuolokohdassa, saattaa myös olla irtotyökaluja -hampaita ja -sormenpätkiä? Ja ainoastaan ALKUPERÄISIÄ kumeja kannattaa käyttää turbokoneissa, tarvikekumit hapertuu uskomattoman äkkiä!
-j-

Note! This message was posted anonymously!
Vastaa lainaten