Totanoin, mitenkäs tuon jousivakion muuttumisen kanssa mahtaa loppujen lopuksi olla?
Vääntömomentti saattaa pienentyä kun tukivarret ovat eri asennossa kuin alunperin,
jolloin jousitus käytännössä muuttuu jäykemmäksi, ja samoin ihan lokariin asti ottavaan joustoon vaaditaan enemmän voimaa,
mutta eikö vääntösauvan kannalta ole ihan sama onko se säädetty asentoon a tai b?
Korjatkaa toki jos olen ihan hakoteillä, mutta näin olin ymmärtävinäni kun noita ameriikan poikien juttuja asiasta lueskelin.
Muuten olen kyllä JiiPeen kanssa samaa mieltä että ulosjousto pienenee, liikeradat ovat parhaimmillaan vakiosäädössä ja maavara pitäisi tehdä renkuloilla.
- Isoa kovaa kellon ympäri -
Edited by - HobGoblin on 27/09/2005 09:45:43