Noi on aika isoja "pakuja", kun siksi katsastetaan. Noissa kantavuus jää aika pieneksi pakettiautona, koska omapaino on isohko. Pitkä hytti vie lavan painopisteen hyvin taka-akselin, joten kaikki kuorma tulee ns. taka-akselille. Tuleeko taka-akselipaino pakettiautona vastaan?
kokpaino 3500 kg - kantavuus 1300 kg = max omapaino 2200 kg. Ei noin pikaisesti tuota ongelmia kokonaispainon puolelta.
Lyhyt hyttinen olisi vakaampi ajaa, kun etuakselillekin tulisi kuormaa painopisteen ollessa noinkin korkealla, mutta "runkkuohjaamo" ei sovi perhekäyttöön.
LT40 BFA olisi minusta järkevin, siinä voi olla jopa ohjaustehostinkin. Onkohan tuossa turbo, sen se vahvasti kaipaisi (ahtimellakin se voisi olla sivistyneempi).
LT EXC olisi valmis kuljetusauto, joka näyttää hyvältä kuvassa, mutta vuos
307 edustaa luotettavuutta ja suorituskykyä. Tuolla suorituskyvyllä ei hetken mielijohteesta oteta ylinopeussakkoja (3,5 tonnia 70 hv), ennemminkin harkittu teko.
j.h
Edited by - jpisteh on 18/08/2005 21:22:48
|