Näytä yksittäinen viesti
  #5  
Vanha 08.08.2005, 23:06
Guest
 
Viestit: n/a
Perusasetus

Niin, tuumailin tuossa että samalla rengasleveyden hieman kasvaessa vierintävastuskin myös jonkin verran luonnollisestikin kasvaa.
Ja toisaalta kun renkaan kehä isonee, niin silloinhan ikäänkuin vaihteiston välityssuhteet tulevat pidemmiksi - autonhan pitäisi saavuttaa sama nopeus, mitä aiemmillakin renkailla, mutta jonkinverran alhaisemmalla kierrosluvulla.
Tämä tietenkin toteutuu silloin, kun moottori jaksaa vääntää eikä aivan tukehdu.

Korjatkaa, mikäli olen hakoteillä - kiitettävän nopeasti kyllä asiallisen vastauksen täältä saa, mistä isot kiitokset.

t: aiheen aloittaja.

Note! This message was posted anonymously!
Vastaa lainaten