Totta ihmeessä joku ahdettu kevyt pata. Suotta luopua suzukin parhaasta ominaisuudesta eli keveydestä asentamalla siihen joku malmikasa keulalle. Turbokoneen kanssa välityksiä saisi ilmeisesti olla offikäyttöön reilusti, jotta voidaan pysyä tehoalueella pienemmissäkin nopeuksissa?
Volvon koneisiin vaan on ongelmana laatikot, kun noi M4x-sarjan laatikot ei tuppaa kestämään vakiona kovinkaan suuria tehoja. Ainoa kestävämpi "bolt-on" ratkaisu taitaa olla M90 lodju (oisko ollu 940 turboissa tms?) ja nuokin perkuleet tuppaa maksamaan aika paljon.
Tosin tekijämiehellehän toisen laatikon sovittaminen koneen perään ei varmaan ole ongelma? Esim. Bemareiden isot getragit kestää vaikka mitä ja automaageista sitten noi jenkkivehkeet vahvistettuna taitaa olla melko kestäviä.
|