Tollai ku toi A45 kirjotti. Mul on laitettu pick-uppii tälläset osat.
Scanian välijäähdyttäjä.(vähä madallettu)23cm).
Garretin ahdin. Käytössä ainaki 6.2 Perkinssissä. Oli pari vuotta sitte viimestä kehittelyä, ku ei lasketa muuttuvasiipisiä. En tiä mitä ton kokonen muuttuvasiipinen maksaa,mut Garret oli 1250€ ja 6.5 Sisu-Vametin Holset olis ollu n.1600€
K&N suodatin, ja vakio ilmanottoputkisto pois ja 6" rööri kotelon perää.
Pakoputki turbolta 3.5" auton alle ja heti ku on tilaa, ni jatkuu
4.3" takapuskurist läpi. 3.5" vapaavirtaus-vaimentimet. Mut ovat turhat ja kalliit. Oon kokeillu pelkäl alkuputkel, ja meteli ei lisääntyny ku sisäl. 3.5" lopuu jalkatilan kohalle.
Suuttimet vaihtamatta ja säätämättä viel. Teho ja vääntö on alempana ku ennen. Garretis melkee tuplasti enemmän kierroksia ku Chevyn omas turbossa. 33X12.5 lämpenee hyvin alla,paitsi nää uudet mutiaiset.
|