Moi,
Raajärven safarikokemusten perusteella raidetankoja menee solmuun normaalitahtia, (ehkä erityisesti kempattuja tai muuten lukollisia) periä paukkuu ja varsinkin (ikivanhoja 10-spoorisia) takavetareita menee kans. Kaasari- ja efi-syylärit vois olla haluttuja osia kans, ja joskus on jossain ollut pieniä kardaani- ja jakisongelmiakin, etutikkuja ja vakionpeusniveliäkin kuuluu joskus porsineen pohjoisen safareilla. Jarruletkuja ja -putkia, iskareita, bensapumppuja ja -suodattimia sekä muita pisteosia voi mennä kans.
Vaikka osia ei meniskään vaurioiden takia, niin esim. tuloksia odotellessa vois pitää vaikka kevyitä rompepäiviä ylijäämäkamalle, ihan kaikenmerkkisten osien suhteen.
-Paavo
"There are only 10 types of people in the world: Those who understand binary, and those who don't."
|