Näytä yksittäinen viesti
  #2  
Vanha 05.07.2005, 06:30
uretaani uretaani ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+
 
Rekisteröitynyt: 07.01.05
Sijainti: Karjaa
Viestit: 213
Perusasetus

Ei minun mielestä tarvi olla tilaa niin paljon huoltoautossa. Sullahan varmaan on jonkinlaista kiinteistöhuoltoa, että pitää päästä parkkihalleihin yms... Luulen, että sen jopa saisi lyhentääkin. En ole ottanut selvää mistään, tämä vain perstuntumalla... Sitäpaitsi YMPÄRIAJETTUNA se katto meni kasaan...

Samalla tavalla nuo lait ja asetukset on tehty, kieroilemalla siten, että joutuisi maksamaan valtiolle mahdollisimman paljon.

Laita vaan kuntoon ja ota katto pois. Kyllä se jotenkin sutviutuu.

Lainaus:
quote:
Minulle olisi tulossa vaihtokaupassa tuollainen vanha wagoneer valmetin dieselkoneella,auto on poistettu rekisteristä,mutta kaikki paperit ovat kyllä ok.
Auto on aikoinaan muutoskatsastettu kattokorotuksella pakettiautoksi,ollen rekisteröity kolmelle hengelle.

Kuinka mahtaa olla,voineeko tuosta kattokorotuksesta luopua,ja nykysääntöjen puitteissa rekisteröidä tuon härvelin huoltoautoksi.
Ensimmäinen käyttöönottovuosi on 1980,eli autohan on ollut tuolloin autoverosta vapaa maahantullessa.

Auton tekniikka on remontoitu täysin,joten lieneekö tuossa ajatuksessani mitään järkeä,vaan pitäneekö moinen härveli säilyttää tuollaisenaan eli korkeakattoisena pakuna.

Note! This message was posted anonymously!
Älähän huoli.
Vastaa lainaten