Lainaus:
quote:
Katso nyt sitten tosiaan varmaksi se ettei ne johdot ole ristissä! Siinä kun ei oikein olis mitään järkeä, että ne vastukset on siinä Thermotime switchin johdoissa.
|
Eivät ne ristissä ole! Katsoin alunperin väärin. Vastukset ovat tosiaan tuon lämpöanturin piuhassa.
Mittasin vastuksen n. 16 asteen lämmössä (ulkolämpö)suoraan anturilta ja sitten ECUn liittimeltä.
Anturilla 3.27 kOhm
ECUlla 1.97 kOhm
Vastukset siis pienenntävät resistanssia ---> antanevat siis ECUlle kuvan lämpimämmästä koneesta kuin ilman niitä.
Käyntihäiriö vain jatkuu.
Sytytysennakko on niinkuin pitääkin. Miksi ihmeessä kierrokset eivät nouse tallaa annettaessa ja bensa pamahtelee pakoputkessa vaikka sytytys vaikuttaisi olevan kohdallaan? Säätölevy toimii imettäessä putkesta. Plenumin pään torrakossa on kyllä todella onneton imu. Tuo bensan paukkaminenhan viittaisi juuri sytytykseen - vai viittaako?
-TimoV
"Dieselit ovat köyhiä varten!"