No nyt on mittailtu arvoja:
Manuaalin numerojärjestyksessä
Mitattu ECUlta
4. Ilmamäärämittari: Ohmit aivan kuin kuuluu
5. Veden lämpöanturi: OK, lukemat vaihtuu hienosti
9. Lisäilmaventiili: arvo OK
11. Ilman lämpöanturi: OK, vaihtuu lämpötilan mukaan hyvin ohjearvojen puitteissa (2.13Kohmia lämpö n. 18C)
ECU kiinni, virta päällä:
12. Kaasun potentiometri: Toimii, arvot OK, myös väliasennot OK
14. Ilmamäärämittari: pinnit 6-9, 4,28V, kun manuaali antaa 1,55V plusmiinus0,1
pinnit 9-7, 3,67V, OK
läppää liikutettaessa arvot OK 1,58-3.7V
ECU irti, virta päällä
15. Ilmamäärämittari: pinnit 8-9, 0V, en saa lukemia, manuaalissa 4,3V plusmiinus 0,2V
Johtopäätös:
Ilmamäärämittari sökö???? Auts!
Voisiko tämä vaikuttaa tuohon tyhjäkäynnin kettuiluun ja öljynpaineen merkkivaloon?
Kallista?
-TimoV
"Dieselit ovat köyhiä varten!"
|