Tehottomampia, siis saman ahtimen kanssa? Vai onko kyse erosta B:n ja 3B:n välillä? Eihän tuo uusi 3B:si ole jakajapumpulla (3B-II)?
En millään thdo nyt löytää tietoa, mutta ellen ihan väärin muista, niin 3B:n myöhemmissä malleissa (esim. 85->

on useampi runkolaakeri kuin aikaisemmissa, ja muita pieniä muutoksia siellä sun täällä. Ehkä niistä löytyisi selitys?
Ainakin tuossa vasta hakemassani vm. -88 3B:ssä on eri osanumero lohkossa kuin vm. -83:ssa joka on autoni alkuperäinen moottori. Vanhassa oli numeron loppuosa 030 ja uudemmassa 040. On niissä tietysti vähän erilaisia pultinreikiä mm. sen takia kun 75:ssa on tuettu alumiinista kytkinkoppaa sellaisilla siivillä, eikä noille tukisiiville ole nähtävästi kaikkia reikiä porattu auki vanhemmissa (J4-sarjan) koneissa.