Ja koeajolle päästiin siis kulmakorpeen. Tuossa vielä lähtöruudussa alumiinikehät kiiltävänä!
Äkkiä kurat pintaan ettei näytä niin oudolle.
Koeajo lasketaan onnistuneeksi, auto oli tosi nätti ajaa kadulla ei ravistellu eikä äännelly mitään ylimääräistä, töyssyissä pehmeä ja mukava. Ikinä en oo oikein huomannut iskarien huonontumista ja nyt oli jo ihan jumissa mutta en oikein tajunnut silti. Ja joka kerta kun oon mihinkään autoon vaihtanu iskaria, niin parantunut reilusti ja nyt parani vielä reilummin kun oli tollanen vika päällä. Tästä innostuneena tilasin taaksekkin samanlaiset säädettävät ranchot, nykyiset on ihan ok mutta etuiskareihin verrattuna löysät. Samalla muutan sitten iskarien kiinnikkeet samalla tavalla kun eteenkin. Takanahan ne kiinnikkeet on täysin poikittain eli ristijoustoissa vielä huonompi tilanne kuin edessä oli.