Näytä yksittäinen viesti
  #1  
Vanha 07.08.2025, 22:29
Kaitsu67:n Avatar
Kaitsu67 Kaitsu67 ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 08.07.04
Sijainti: Nurmijärvi, Finland.
Viestit: 5.406
Blog Entries: 5
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Micco Näytä viesti
Itelle käyny lj.n kanssa samoin. Konttorilla ajokieltoon ja siitä ajelin suoraan tien toiselle puolelle korjaamoon ottamaan päästöt ja päästöt ok. Takaisin konttorille ja keskustelua et pitäiskö heidän välillä niitä laitteitaan puhdistaa, viimeistään siinä vaiheessa kun tulee ensimmäinen hylkyyn johtava tulos. Uusinta näyttö ei luonnollisesti maksanut mitään, koska heidän laitteen puhdistustyö oli laiminlyöty.
Mun mielestä ne pitää puhdistuksen lisäks kalibroida, oliko vuosittain ja omaan laitteeseen piti myös vaihtaa joku happianturi yms. (en nyt muista niiden tarkkoja nimiä) aina huollon ja kaibroinnin yhteydessä. Tosin toi mun on vaan bensavehkeelle, mut luulis et diesel mittareissa sama tai jotka mittaa molempia päästöjä.

__________________
----------------------------------------
If it works, tear it apart and find out why!
https://roverfriends.fi/palsta/


3 Amigos-never travel alone
Vastaa lainaten