Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Dervish
Joku muu patentti pitänee viritellä kuin tavan tunkki pienellä lautasella, kun näkyy olevan aika painavia noi LT230 ja R380 lootat...
Sen verran painoa, että ei ihan viitti vattan päälle puottaa jne.
|
Ite erotellu noi laatikot toisistaan ennen irroitusta/takaisin laittoa. On niin paljon helpompi pudottaa alas ja nostaa paikalleen että työ joka menee vaihteistopaketin katkaisuun korvautuu kyllä. Vaihteiston ja jakiksen välisissä ruuveissa käytän kahta ylimmäistä "asennusruuvia" jotka noin 15cm pitkät, ilman kantaa. Kun vaihteisto on paikallaan niin helppo liuuttaa niitä pitkin jakis paikoilleen stefaa tuhoamatta, samoin jakiksen irroituksessa. Tämän jälkeen asennusruuvit pois ja oikeat ruuvit tilalle.