Päivittäis discon onnistuin kaivamaan pehmeään nurmikkoon painavalla kuormalla varustetun jarrullisen kärry perässä.
Sopivasti aamulla ennen sitä meni ohjaustehostimesta putki puhki, kun hangannut öljypohjan kulmaan.
Nurmikosta koitin irrottautua (ja loputpa pääsinkin, jäi vaan aika mojovat spoorit) niin kytkinkin päätti päästää savuja maisemaan.
No, ei kais siin si hittoikaan.
V8 discon käytin tänään leimalla kun leima menny alkuvuodesta pitkäks, hylsy pyöränlaakerista, korjuu ja uudestaan leimalla, hyväksytty.
Välissä reilu 3h ja pyöränlaakerin vaihto, tunti ajoihin ja ruokailu.
Poltellaan sitten bensaa taas talvi ja pajotetaan diisseliä.
Loota rempatkin sovittu, enää siitä kiinni että saan ne irti ja vietyä pajalle.
Joku muu patentti pitänee viritellä kuin tavan tunkki pienellä lautasella, kun näkyy olevan aika painavia noi LT230 ja R380 lootat...
Sen verran painoa, että ei ihan viitti vattan päälle puottaa jne.