Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja ruo7o
Jep, noilla Teknavi ja TM koeajovideoilla sama auto kans. Noita neljäpaikkasia ei taida kauheen useasti olla tarjolla? Onko täällä kellään automaattia? Miten tollanen 4 lovinen toimii Jimnyssä? Itselle olisi tulossa ihan jokapäiväiseen ajoon käyttiksenä ja automaatteja ollu viimesimmät autot.
|
Mulla on uudesta asti tällainen automaatti vuosimallia 2020 ja nyt mittarissa 96000km ja olen ihan tyytyväinen vaikka onkin vain 3+ylivaihde. Kaupungissa näppärä ja maastossa mahtava, motarinopeuksilla vähän liikaa kierroksia.
Toisaalta auton oma rengasmelu on hiljainen ja ehkä hieman korkeammilla renkailla maantiemelukin voisi jopa laskea.
O/D off napilla jää kolmonen päälle ja sitä olen käyttänyt painavampaa kärryä vetäessä koska ei luistata silloin turbiinia. Tässä kejussa on varmaan jotain aiempia kirjoituksia minun autosta ja voi olla jokunen kuvakin.
Onhan se erilainen kuin nykyautomaatit, meillä ykkösautona on saman vuotinen Focus jossa on kahdeksanvaihteinen automaatti ja se toki on paljon hienostuneempi mutta suzuki pysyy talossa niin kauan kuin sen saa katsastettua ja siihen myydään polttoainetta