Viestiketju: Suzuki K100RS
Näytä yksittäinen viesti
  #2  
Vanha 12.07.2024, 01:33
Säätäjä_setä:n Avatar
Säätäjä_setä Säätäjä_setä ei ole kirjautuneena
Konkari++
 
Rekisteröitynyt: 07.12.08
Sijainti: Espoo
Viestit: 702
Perusasetus

Varhaista tuumailua


Ensimmäinen havainto oli, että Bemarin kone on aika pitkä ja myäs leveä.



Kardaaniveto tietysti helpottaa kytkentää, mutta kardaanihan on ihan moottorin oikeassa laidassa. No ei vielä murehdita tätä.



Ja sitten se havainto, että jos vehkeellä meinaa peruuttaa niin 410:n vaihteistohan siihen on laitettava mukaan. Sattumalta tuli sovitettua vaihdelootan lähtöpuolen yokea kytkinakseliin ja sopihan se.




Tuosta vaan puuttui tukilaakeri mikä normaalisti on vauhtipyörässä. No ei hätää käännyin muuan keverini puolee joka harrastaa konepajahommia. Näin syntyi tukilaakeri input akselille.

https://www.youtube.com/watch?v=01RGl8S5dxo
https://www.youtube.com/watch?v=RP4uMLFKzcs
Liitetiedostot
Click image for larger version

Name:	pitka_kone.jpg‎
Views:	2698
Size:	93,9 Kt
ID:	107337   Click image for larger version

Name:	K100_kardaani.jpg‎
Views:	2732
Size:	138,5 Kt
ID:	107338   Click image for larger version

Name:	410_vaihteiston_input.jpg‎
Views:	2710
Size:	263,4 Kt
ID:	107339  

Viimeksi muokannut Säätäjä_setä : 12.07.2024 02:50
Vastaa lainaten