Jos lohkossa on vielä kierrettä jäljellä niin ARP studit on hyvä ratkaisu, vaikka olisi virheettömät kierteet niin studit siltikin.  
Huonossa kierteessä ei taida ne studitkaan oikein pysyä -> helicoil ja sitten stud vaikka pelkällä helicoilillakin taitaa tulla varsin hyvä lopputulos. 
 
Studien kanssa semmoinen ajatus johon joku oli törmännyt, vasen kansi mahtuuko paikoilleen vai onko jarruservon kanssa ahdasta??
		 
		
		
		
		
		
		
			
				__________________ 
				Range Rover P38A, bi-fuel. Bensa/CNG. 
RRC 3,9SE -90. Valkoinen. 
Jaguar S-Type 3.0 Sport -01, RHD, Lontoossa 
Rover P6 3500efi -72, "pikkuauto"  
Jaguar XJ-S V12, series II -89, "kisu" 
Range Rover P38A -95, purkuraato 
Volvo C303, muutti pois.
			 
		
		
		
		
		
			
				  
				
					
						Viimeksi muokannut AVRO : 21.04.2024 10:33
					
					
				
			
		
		
		
	
	 |