Syyläriä testailtiin kadulla hetki ja todettiin todella tehokkaaksi, maastossa en tainnut ehtiä käydä kertaakaan mutta oletan sen pelaavan sielläkin. Lootaöljyt kävi viileämpänä kun öljyä ei lämmitetty syylärin päädyssä enää. Saa nähä tarvitseeko talvella laittaa joku pahvi automaattijäähyn eteen, ehkei sentään.
Uutena ongelmana bensapumppu halusi pitää kokoajan jonkinlaista mekkalaa. Välisäiliöön kun kurkisti, niin sinne tuli kokoajan siirtopumpulta kuplia.
No kaikki kumiletkuthan siirtopumpun imupuolella oli vanhoja ja kovettuneita/halkeilleita, vaihtamalla yksi kerrallaan kuplat väheni kunnes loppui. Silti painepumppu halusi vinkua ja ulista, ehkä se oli ottanu itteensä ilmasta tai muuten vaan tiensä päässä. Aika kuumanakin tuntui käyvän. Kokeilin eristää bensalinjoja ja tunnustella missä se lämpö muodostuu, niin kyllä se ite pumppu oli varmaan suurin lämmönlähde. Hommasin lensu power shopista paremman välisäiliön johon voi upottaa pumput.
Nyt saa varapumpunkin valmiiks paikalleen, ei tartte kuin siirtää sähköt ja letku jos pumppu kämähtää reissussa. Pumpun pitäis käydä viileämpänä kun se on tuolla säiliössä uimassa.
Mutta tämä on vielä asentamatta ja kokeilematta, rupesin irroittelemaan jakolaatikkoa kun se alkoi vuotamaan adapterin välistä, ruuvit oli löystyneet.
Hyvin on silikoni hävinnyt tuosta välistä kun loota on pikkasen päässyt liikkumaan. Nyt on kasattu uudestaa oikean tiivisteen kanssa, saapa nähä kestääkö paremmin.
Loota taas paikallaan.
Lootan nostelussa hallitunkin päällä käytetty vaneri/puu hirvitys pääs eläkkeelle ja tein pellistä paremman, loota pysyy tuossa uudessa tosi nätisti, ei oo enää pelkoa että pääsee putoamaan. Jos vaikkapa joutuu vielä joskus lootan irroittamaan..!