Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Macke
Uudessa Vitarassa saa kyllä lukittua 50/50 sen vedon etu/taka-akseleille eli ei se täysin samanlainen setti ole. Siellä on eri ohjelmat "lukittamattomalle" nelivedollekin että täpyn älykkäämpi on olevinaan kuin Suitsan perusneliveto mikä löyty Swiftistä ja Igniksestä.
|
"Suomessa S-Cross on, ainakin toistaiseksi, aina nelivetoinen. Sen Allgrip Select tarjoaa neljä ajotilaa (auto, sport, snow ja lock), joista viimeksi mainittu jakaa voimaa tasaisesti kaikille pyörille (60 km/h nopeuteen asti)."
https://moottori.fi/ajoneuvot/jutut/...a-nelivedolla/
Ja Vitara:
"Lock-asennossa voima jakautuu tasaisesti etu- ja taka-akseleiden välillä, jonka vuoksi se sopii vaikeakulkuisessa ja vaativassa maastossa ajamiseen. Asetus vaihtuu Snow-tilaan nopeuden
noustessa yli 60 km/h.
https://www.suzuki.fi/mallisto/vitara/allgrip-neliveto/