Näytä yksittäinen viesti
  #1  
Vanha 13.04.2022, 15:20
33SD:n Avatar
33SD 33SD ei ole kirjautuneena
Veteraani+
 
Rekisteröitynyt: 20.03.04
Sijainti: Etelä-Karjala
Viestit: 1.533
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja BJ-40/76 Näytä viesti
Ja tuo w124 4-matic on aivan eri tavalla toteutettu kuin esim vito 315 cdi 4-matic.

"Bussisisustus" vito; siis verhoiltu tavaratila laseilla, ilman penkkejä, oli Vehon timanttivaihdokki? ja muutaman vuoden ikäinen:

Autolla ei saanut etupyöriä sutimaan lumisella/jäisellä hallin pihalla:
Takaset kyllä sutivat ja jarrut lämpesi.... (Viton ja hodarin vetokoukut yhdessä räikkäliinalla)
Ja vehon mielestä autossa ei ollut mitään vikaa, joka olisi mennyt takuuseen.
Ainut neliveto vito, millä olen ajanut, olikohan yksilövika?
Ja huomattavan huono menemään lumessa, esim. verrattuna 4 veto Portteriin.

Tuo ML mersun 4-matic; onko sama kuin vitossa? vaikka olisi, niin vois toimia paremmin, kun enemmän painoa takana?

p.s tuo w124 4-matic toimi tosi hyvin, tuli nostettua aika raskasta venettä huonosta luiskasta, ilman mitään ongelmia. (aavistuksen takarenkaat lipsui, että sai pidettyä jäykän nelivedon päällä)
Siel oli kuitenkin etuvetarit paikoillaan? Näitähän on nyt viime aikoina tullut julkisuuteen joissa on vetarit poistettu jonkin vian takia. Ja joitakin tapauksia kun on myyty normaali etu-tai takavetoinen nelikkona.

Mitä olen 4-matic vitoja nähnyt talvikelissä niin on se huono menemään. Eikös vito ole perustekniikaltaan etuvetoinen?

Tuo mersun hydraulinen lukkoperä on kyllä hieno keksintö toimiessaan. Ilmeisesti kallis valmistaa kun ei ole uudemmissa käytössä.

Mistä kohtaa Möllistä löytyy se kallis vika tai hankala ruostekohta?

__________________
Marko

Nyt tavoittaa myös whatsappilla.
Vastaa lainaten