Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja turakki
Kyllä sen pitäisi lämmintä tuupata. Takalämppärin poistin joskus omasta, kun oli aivan hapero. Hyvin on ilmankin pärjännyt, vaikka eihän tuo nyt helteinen ole parin kympin pakkasilla. Pari kertaa olen jäähdytysjärjestelmän pessyt, ja kertaalleen siivoillut kennon kunnolla. Termari tuntuu toimivan, nousee maantiellä mittari puoleen väliin noin kolmen kilometrin ajolla.
|
Tähän jatkoa. Termarin vaihdoin muun remontin yhteydessä ja uusi termari oli paskaa. Vanha takaisin nii lämpiää jo paremmin. Kennon ympäristön imuroin ja sieltä ei nii kovasti tullut paskaa, mutta sisäkierron läppä falskaa nii osa puhalluksesta menee pakkasena kojelaudan sisään ja tämä varmaan on isoin lämpöhukka. Sisäkierto päällä tarkenee ihan ok, vaikka on nyt -24 ulkona pakkasta, eli on siellä tunnelin päässä valoa. Läpät kun tiivistää uudelleen, niin varmaan tulee kohtuullinen. Hanskalokeron takaa purkautuu helposti puhaltimen ja kennon välinen kanava ja sitä kautta on helppo poistaa paskat.
Edit: Omasta kans heitin takalämppärin hiiteen. Näyttää siltä, että joku on tarkoituksella tehnyt lisäreikiä sinne sisäkierron läpän ympärille ja sieltä se vuotaa. En todella ymmärrä, että miksi.
Edit 2.0: Reiät tukkoon niin nyt näyttäs toimivan niinkuin pitää, enää keskisuuttimista toinen puhaltaa vain kuumaa ja toinen melko kylmää, mutta siellä varmaan on ne raitisilmaläpät ihan viturallaan. Onneksi ne voi laittaa tukkoon, niin ei häiritse.
Ei tommonen 2 gen karvalakkivarusteltu pajero kyllä ole mikään sauna, kun paljaat pellit hohkaa kylmää, mutta kyllä sillä tosiaan tarkenee.